środa, 7 października 2015

Przybywają zalążki rafy, więc czas na testy.

Wczoraj wieczorem wybrałem się na wycieczkę do Tarczyna do kolegi Sylwka (Sygen) z http://nano-reef.pl po szczepki acropor do odbudowania swojej rafy. Miało być kilka szczepek, wyszło kilkanaście :).
Fajnie jest odwiedzić morszczaka i sobie pogadać o rzeczach, które dla większości moich znajomych były by abstrakcyjne jak wielki zderzacz hadronów. Wizyta przeciągnęła się na tyle długo, że w domu byłem około godziny 22 a aklimatyzację i sprzątanie po niej skończyłem niewiele przed północą, ale acry stoją i zabawa się zaczęła :).
Po rozmowie z Sylwkiem uświadomiłem sobie, że dawno nie robiłem testów. Wydawało mi się, że ostatnio było to już po katastrofie, ale okazuje się, że ostatnie zapiski mam z końcówki maja 2015. Dziś rano zasiadłem przed testami z duszą na ramieniu, bo szkoda by było, żeby nowe nabytki poleciały przez kiepskie parametry. Nie spodziewałem się takich wyników, wyszły naprawdę przyzwoicie. Wrzucam fotkę z wynikami.

Dziś wieczorem postaram się wrzucić kilka fotek nowych mieszkańców akwarium.

Pozdrawiam, Marek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz