poniedziałek, 11 stycznia 2016

Coś tam rośnie na tych LEDach - Aktualizacja 2016-01-11

Dzień dobry.

Święta, święta i po świętach. Dawno nic nie pisałem, mało czasu na hobby więcej dla rodziny ;).

W akwarium wszystko ładnie rośnie. Acropory mają przyrosty, doszły dwie seriatopory różowe, które po niedługim czasie zrobiły się brązowawe :/. Rośnie niestety również cyjano, choć wydaje mi się, że jakby mniej, no i szklane róże również mają się dobrze, co mnie trochę niepokoi, ale nie mogę utrafić żadnego chelmona w okolicy, jedynie tego nie próbowałem z naturalnych sposobów przeciwko aiptasji.

Z nowości, do akwarium trafiły dwa małe błazenki hodowlane. Jeden od razu wpłynął do euphylii, drugi na razie woli przytulać się do szyby.

Wczoraj natomiast padła mi pompa w odpieniaczu. Dziś zamówiona nowa, mam nadzieję, że do jutra dojedzie ze sklepu. PH w akwarium rano 7,7, nie ma tragedii, może nie będzie żadnej katastrofy.

Nie wiem czy to zasługa DSB, ale w akwarium na razie testy na nutrienty pokazują zera. podoba mi się to. Tylko skąd te brązy na koralach. Powoli zaczynam myśleć o lampie T5. Niestet nie stać mnie na markową, więc biorę się za budowę DIY. Już zakupiłem porządne stateczniki i 6 odbłyśników z Pacyfic Sun. Na razie kasa się skończyła, ale powoli do celu, na razie ma co świecić.

Kika fotek:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz