środa, 18 listopada 2015

Arkusz zużycia ballinga/innych płynów

Dzień dobry.

Spodobała mi się idea wykorzystana w oprogramowaniu do dozownika Kore 5TH firmy Pacyfic sun. Oprogramowanie to oblicza zużycie ballinga wg ustawionego dozowania i informuje o kończących się płynach. Rzeczywiście kilka razy zdarzyło mi się zapomnieć uzupełnić płyn do KH i parametry leciały na łeb na szyję. Ponieważ nie stać mnie na ten dozownik, a sam posiadam budżetowe dozowniki Johnllen Micom stworzyłem sobie prosty arkusz kalkulacyjny w Excelu który oblicza mi datę wymiany odczynnika. Może Wam się przyda. Datę wklepuję do kalendarza w telefonie i mam przypomnienie :)

LINK do pobrania arkusza

P.S. Hasło do odblokowania zakresów chronionych to 1234

Pozdrawiam, Marek Miklewski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz