czwartek, 12 listopada 2015

Święto Niepodległości - Aktualizacja 2015-11-11

Dzień dobry.

W telewizji puszczają race, a w akwarium robi się coraz bardziej kolorowo. Przestają dominować szarości skały i fiolety glonów wapiennych. we wtorek odwiedziłem Darka VDR'a. Po długich rozmowach i dyskusjach na tematy akwarystyczne, czasem trzeba odpocząć od dzieci, szczególnie małych ;), żona wyciągnęła mnie brutalnie telefonem :). Od Darka przywiozłem bardzo dużo fajnych koralowców, bo szczepki to nieodpowiednie określenie.

We wtorek odwiedziłem też sklep Nemo. Zwróciłem zakupionego tam brzydala i zamieniłem na żółtka, który obowiązkowo obok hepatusa musiał być w moim akwarium. Oprócz tego, że pięknie wygląda i nadaje kolorytu akwarium, świetnie usuwa glony spaghetti, które niepostrzeżenie opuszczają moje refugium i trafiają do akwarium.

Kilka fotek z Święta Niepodległości :)








Pozdrawiam, Marek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz